صوت المدونة

الأربعاء، 25 مارس 2009

الصاعقه المصرية ...... للكبار واصحاب القلوب القويه

صااااعقه ..صاااااعقه ......... للي ما يعرفش عن قوات الصاعقه إلى الكلمه دي و فيلم عبود انصحه بمشاهده هذا الفيديو
مع ملاحظة ان اللي بيقرف و لا قلبه ضعيف اوي يا ريت ما يتفرجوش
الفقره لعرض قوات الصاعقه و كيفيه التعايش في الظروف الصعبه اثناء الحرب و ارجو التركيز مع الكلام التوضيحي و يا ريت تعلوا السماعات شويه ......... اسيبكم مع الفيديو



ده الجزء التاني من الفيديو و يمكن يكون اصعب شويه كمان ...

انا بقول كفايه كده

اشوفكم على خير ان شاء الله

هناك 7 تعليقات:

رحلتنا في الحياة يقول...

طيب اتفرج وارجع اعلق بس الاول حبيت اقولك ازيك اخبارك ايه مش باين من مدة وانا تقريبا قلبى جامد مش هقرف يعنى

رحلتنا في الحياة يقول...

هههههه ربنا يكون فى عون اللى بيدخل الجيش اصلا الجيش كله تهذيب واصلاح والصعقة اكيد مامته دعت عليه علشان كده داخلها هحمل بئا الفيديو واسمعه علشان النت بطئ جدااااااااااا

عبد من عباد الله يقول...

نعمممممممممممممممممممم !!!!

ايه يا ست ايوشه كل ده و ما اتفرجتيش على الفيديو ؟!! لا لا انا مقدرش على كده على فكره ....... انا خلقي ضيق ههههههههه

اول تعليق : حتفرج و ارجع اعلق

تاني تعليق بقى : هحمل بقى الفيديو و ابقى اسمعه

تالت تعليق : انا حملت الفيديو و حتفرج عليه اهو

رابع تعليق : انا فتحته اهو و حشوفه ...

حقيقي مستحملش كده هههههههههههههه
مفيش حد بيعزني اوي للدرجه دي
*********

و عموماً كتر خيرك انك بتسألي عليا و انا الحمد لله المهم انتي عامله ايه و صحتك ايه اخبارها .

mohamed ghalia يقول...

اه فعلا كفاية هههههههههههه
الصاعقة لسه بخير

رحلتنا في الحياة يقول...

معلش النت كان بطئ والمود سئ جدا:(
شوفت الفيديو وقرفت بصراحة ايه ده دول بيعملوا كده ازاى

رحلتنا في الحياة يقول...

انت مختفى فين بئا ومش ظاهر ليييييييييييه يارب تكون بخير

رحلتنا في الحياة يقول...

احم احم ليك عندى تاج فى المدونة لازم تجاوب عليه ده الرابط بتاعه

http://ayoshaa2.blogspot.com/2009/03/tag-tag-ur-it-22.html